6 הרגלים שיהפכו אתכם ל'מצליחנים'

משאלות הלב 'לעשות את האקזיט הבא', להתעשר, להצליח בגדול, לאהוב את מה שאנחנו עושים וביטויים מוכרים דומים נוספים, קיימים אצל רבים מאיתנו. מי יזכה להגשים אותם? אין לדעת, אבל שווה לאמץ  כמה הרגלים של 'מצליחנים', שטוענים שהדרך אל העושר רצופת הרגלים טובים...

 

ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, בן גוריון (ז"ל), התחיל את הבוקר שלו בצעידה ובעמידת ראש. ביומנו האישי ציין את חשיבות הגברת החמצן למוח בעזרת הפעילות הספורטיבית, וכך ניתן ללמוד על הרגל נוסף שלו, כתיבת יומן. בן גוריון מהווה דוגמה אחת מיני רבות להרגלים של אנשים שנחשבו כמצליחנים לאורך ההיסטוריה ואין מדובר רק בפוליטיקאים. אספנו עבורכם כמה הרגלים קטנים של אנשים גדולים, ששווה לכם לאמץ:

 

כך תהפכו למצליחנים

 

הרגל 1: זמן להתפתחות אישית

אופרה וינפרי מתחילה את הבוקר שלה במדיטציה מכוונת וזאת רק דוגמה אחת מיני רבות... מסתבר שמדיטציה מסייעת למוח שלנו למקד ו'להקשיב' לעצמנו ומזככת את המיקוד שלנו באופן בו אנו מפרשים את המציאות.  אם תקדישו 7- 10 דקות כל בוקר למדיטציה שמטרתה לתרגל שקט ושליחת כוונות, הרבה מאוד רעיונות 'יצופו' לכם בזמן זה.

 

אז תנו למחשבות שלכם לצוף, הישארו רגועים ואל תשפטו את עצמכם. את המדיטציה צריך לתרגל, זה משתפר כל הזמן ואתם רק צריכים לשבת רגועים ולנשום עמוק.

 

הרגל 2: הצהרה אישית במקום סיסמאות

מכירים את המנטרות האלה שאנשים אומרים לעצמם "אני מיליונר" , "אני מאושר", " אני רזה" וכו'? הרעיון שמאחורי המנטרות הוא שאם תאמינו בזה באמת, אז זה יקרה... למעשה מדובר בסיסמאות לא אמיתיות, הרי אם נשנן את המנטרה "אני עשיר" , זה לא באמת יהפוך אותנו לכאלו. במקום זאת כתבו הצהרה אישית של תוצאות שאתם רוצים להשיג וקחו אחריות על הדרך שלכם להשיג את התוצאות הללו.

 

תצהירו למה אתם מתחייבים ותבינו מדוע השגת המטרה הזו חשובה לכם כל כך. תזכירו לעצמכם את המניע ותפרטו את ההצהרה לפעולות שאתם מתחייבים לעשות שיובילו להצלחה שלכם. למשל: 'אני מחויב להרוויח 20,000 ₪ ממכירות החודש",  איך אתם פורטים זאת למשימות יומיות? כמה שיחות מכירה אתם מחויבים לקיים? מהו ההספק השבועי הנדרש מכם לשם כך?

 

הרגל 3: פיגמליון של מעשים טובים

דמיינו את עצמכם מבצעים את אותן פעולות נדרשות ומשימות שפרטתם, בחיוך, בקלות ובהנאה מרובה. תחזו הנאה ותחוו אותו כאפקט הפיגמליון (נבואה המגשימה עצמה). לדמיון והאמונה העצמית שלנו יש כוח רב הרבה יותר ממה שאתם חושבים או בקיצור "תחשבו טוב – יהיה טוב".

 

הרגל 4: חטיף של אנרגיה ספורטיבית

רבות דובר על יתרונות הפעילות הספורטיבית ואין צורך להמשיך ולפרט, אבל כשמקדישים רק 6-7 דקות בשעות הבוקר לפעילות גופנית – זוכים ל'בוסט' אנרגיה מטורף!

 

אתם לא זקוקים ליותר מכך כדי להתמלא באנרגיה להמשך הבוקר הפרודוקטיבי שלכם. מחקרים מוכיחים שספורט גורם לתחושות טובות ומעוררות. אתם יכולים לבחור בכל פעילות כולל יוגה, תרגילי כוח, אירובי או פילאטיס. תבחרו משהו שגורם לכם להרגיש טוב ותתמידו בו מידי בוקר, גם אם זה למשך 7 דקות בלבד, אתם תחושו באנרגיות הטובות שהפעילות תמלא אתכם. 

 

הרגל 5: ידע זה כוח

תקראו כל יום באינטרנט או בספר על התחום שמעניין אתכם ואתם רוצים להתמקד  ולהתפתח בו. קבעתם לעצמכם מטרה להיות מיליונרים? תקראו כתבות בנושא. רוצים לחזק את האמונה והביטחון העצמי שלכם? קראו על העצמה אישית וכו'. העשרת העולם הפרטי בתחום העניין שלכם, רק יכול להועיל  כי צבירת ידע, היא לגמרי צבירת כוח.

 

הרגל 6: יומני היקר

הבהירו את סדרי העדיפויות שלכם ע"י כתיבה ביומן והקדישו לכך5 דקות ביום. כתבו 3 דברים שאתם מודים עליהם ושיעזרו לכם לזכור למה החיים שלהם נהדרים. אחרי כן ציינו 3 דברים שאם תעשו אותם הם יקדמו את המטרה שלכם ויגרמו לכם להיות עוד יותר מאושרים.

 

משרות בתחום בכירים וניהול

 

*כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

6 שלבים בתהליך הבריא של המפוטרים

איך לחזור מחל"ת מ- 0 ל- 100?

איך לשרוד ראיון וירטואלי?

 

קרדיט תמונה: shutterstock