חיפוש העבודה: מדריך למיקוד מקסימלי

הטכנולוגיה עוזרת למגייסים לשכלל את תהליך חיפוש העובדים באמצעות אפשרויות סינון מתקדמות ואוטומציה. כדי להיות בצד 'המרוויח' חשוב לדעת לחפש עבודה באופן הנכון והמותאם לטכנולוגיה העכשווית. קבלו כמה עצות מועילות לשדרוג תהליך חיפוש העבודה שלכם...

 

*המדריך המלא לכתיבת קורות חיים

* המדריך לראיון טלפוני

* המדריך לחיפוש עבודה

 

חיפוש עבודה ממוקד ויעיל - דרושים IL

 

איך למצוא עבודה?

 

בארה"ב מעל ל- 80% מעסיקים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לייעל את תהליך מציאת העובדים שלהם. כמדינה שעוקבת אחר התפתחויות טכנולוגיות מתקדמות וקידמה בכלל, יש לשער שהמגמה רק תתחזק ותעלה גם בישראל. מה ניתן לעשות ואיך להתמודד עם אתגר חיפוש העבודה בדרך הטובה ביותר? קבלו כמה עצות בנושא

 

עצה 1: קבלו התראות בזמן אמת!

 

אל תבזבזו שעות באינטרנט בחיפוש אחר מודעות עבודה חדשות, פשוט הירשמו לשירות קבלת משרות חדשות ברגע פרסומן וכך תהיו הראשונים לדעת על ההזדמנויות החדשות שלכם לתעסוקה! כך אתם גם חוסכים זמן חיפוש וגם הופכים להיות הראשונים ששולחים קורות חיים.

 

עצה 2: התאם את קורות החיים שלך לדרישות התפקיד

 

מערכת הסינון האוטומטית יודעת לזהות ביטויי מפתח חשובים בתיאור קורות החיים שלכם, לכן חשוב להתאים את קו"ח לכל משרה. הדגישו מיומנויות וניסיון לפי דרישות התפקיד כדוגמת: ניתוח נתונים, ניהול פרויקטים וכדומה. באופן הזה קורות החיים שלכם יאותרו כמתאימים ויעברו את מערכת הסינון האוטומטי. עם זאת בסיס קורות החיים נשאר זהה ועליכם רק 'לחדד' ולהבליט את המיומנויות והניסיון בהתאם לכל משרה באופן רלוונטי.

 

עצה 3: תקשורת מקצועית

 

מכירים את תיבת שירות הלקוחות 'שקופצת' לכם באתרים מסוימים ומציעה לכם עזרה? אז בדומה לכך, ישנם בוטים של גיוס שהופכים להיות נפוצים יותר ולתפוס מקום בשרשרת הגיוס האוטומטי. הבוטים הללו יכולים לתזמן ראיונות ולצ'וטט עמכם, למטרת סינון. חשוב להתכתב ולהשיב על שאלות הסינון שלהם באופן מקצועי. פשוט תדמיינו שאתם משוחחים עם מראיין 'אמתי' ששם לב לתשובותיכם ומתרשם מכם.

 

עצה 4: פרופיל LinkedIn מעודכן

 

חלק מהמגייסים משתמשים בכלי ניתוח וחיפוש של לינדקאין על מנת לאתר עובדים מתאימים. החזיקו פרופיל מעודכן הכולל ביטויים פופולריים וחשובים בתחומכם ואם ניתן גם המלצות ותוכן אחר נוסף שיאיר אתכם באור מקצועי וחיובי.

 

עצה 5: נוכחות במדיה החברתית

 

הישארו פעילים בקבוצות הפייסבוק של לוחות הדרושים בדרושים IL - אשר מציעות עבודה בתחום עיסוקכם, כך תאתרו משרות נוספות מתאימות.

 

עצה 6: חקרו את ערכי הארגון

 

מצאתם משרה שנראית לכם? חקרו אודות החברה עצמה. בדקו חוות דעת שנכתבו על ידיי מחפשי עבודה אחרים, התרשמו מערכי החברה, ראיונות של מנהליה במדיה (אם היו) וכל פיסת מידע שניתן להשיג דרך האינטרנט.

 

עצה 7: נגישות קו"ח

 

הזדמנויות עבודה יכולות להופיע באופן בלתי צפוי, גם בעת גלישה בטלפון הנייד בזמן המתנה לתור אצל השיננית שקבעתם. זאת הסיבה שחשוב לוודא שקורות החיים שלכם נגישים מכל המכשירים, כך שתוכלו להגיש בקשה לתפקידים בכל עת, בכל מקום ומכל מקום. שמרו את קובץ קו"ח גם על גביי הנייד וראו שהוא עולה בקלות ונראה טוב גם בנייד.

כתיבת קורות חיים

 

קרדיט תמונות: shutterstock