חפש משרות

דרושים B TEVA

בית טבע , הממוקם במתחם הבורסה ברמת גן

לא נמצאו משרות פעילות עבור B TEVA

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

פקיד/ת הנהלת חשבונות

לפני 18 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למחלקת הנה"ח במשרד עו"ד גדול ומוביל בנתניה דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות .עם נסיון. התפקיד כולל רישום והתאמת ספקים ,התאמות בנקים.ניהול חשבונות נאמנות, והכנת החומר עד הגשה לרואה חשבון
דרישות התפקיד:* השכלה תיכונית - חובה
* יכולת דיוק וסגירת קצוות
* ניסיון בחשבשבת חלונות - יתרון משמעותי
יתרון שימוש בתוכנת עודכנ"ית
נסיון מוכח והמלצות
* יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה: מלאה א’-ה’ 8:00-17:00
משרדינו ממוקם באזור התעשיה נתניה
שנות נסיון:5-6 שנים
איזורים:נתניה / אבן יהודה, רעננה / כפר סבא, הרצליה / רמת השרון, הוד השרון, חדרה
תחומים:הנהלת חשבונות
היקף המשרה:משרה מלאה

מעוניין להרוויח כסף בעולם התמיכה? כולל מענק 10K

לפני 19 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דריסת רגל ראשונית בעולם התמיכה! + 10K מענק!!
חברת אינטרנט מובילה מחפשת נציגי/ות תמיכה טכנית- הכשרה עלינו!
סביבת עבודה משפחתית שכיף להגיע אליה!
אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית!
מענק של 10,000 ש"ח לאחר שנה!
עבודה במשמרות גמישות!
התפקיד כולל מענה טלפוני לשיחות נכנסות של לקוחות החברה, טיפול בחיבור ותקלות אינטרנט ורשתות.
דרישה למינימום 4 משמרות בשבוע, מתוכן 2 משמרות ערב
ושישי או מוצ"ש לסירוגין
מיקום העבודה: גבעת שמואל (סמוך לצומת קוקה קולה / אוניברסיטת בר אילן)
תהליך קבלה: ריאיון בלבד!!
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד:ידע/אוריינטציה לתחום המחשוב/רשתותMCSE
/MCITP /PC - יתרון.
ניסיון במוקד טלפוני - יתרון.
תודעת שירות גבוהה
יכולת הובלת שיחה
מוסר עבודה גבוה
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:תמיכה טכנית, שירות לקוחות, מוקדנים
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

הראל מגייסת מסלק/ת תביעות גוף חובה עם השכלה משפטית

לפני 17 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
להראל ביטוח ופיננסים דרוש/ה מסלק/ת תביעות גוף חובה עם השכלה משפטית- עדיפות לעורך/ת דין עם ניסיון בתחום ה-פיצוי לנפגע תאונת דרכים.
העבודה במשרה מלאה ברמת גן בסמוך לרכבת ארלוזורוב- מתחם הבורסה.
מה עושים בתפקיד?
*טיפול בתביעות גוף שנגרמו עקב תאונת דרכים, תביעות עם נכות או עם סיכון לנכות
*עבודה מול באי כח תובעים
*מתן הנחיות בתיקים לעו"ד חיצוניים
דרישות התפקיד:השכלה משפטית – עו"ד – חובה
ניסיון בתחום הפלת"ד - חובה
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד*
*רק פניות מתאימות תיעננה*
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:יועץ משפטי, עורכי דין
היקף המשרה:משרה מלאה

נציג/ה מכירות ויעוץ טלפוני לאתר ד"ר גב

לפני 22 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברת ד"ר גב המובילה בתחומה מרחיבה את מוקד האונליין!!
דרוש/ה יועצ/ת מכירה טלפונית
התפקיד כולל מכירות ומתן מענה וייעוץ ללקוחות - פניות טלפוניות ופניות דרך האתר, צ’אט, פייסבוק ווטסאפ.
תנאים טובים למתאימים!!
דרישות התפקיד:ניסיון של 1-2 שנים במוקד מכירות טלפוני
יכולת מכירה לצד ייעוץ מקצועי להתאמת המוצר לצרכי הלקוח
יכולת ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
ידע באנגלית - יתרון
אפשרות לעבוד במשמרות של 8 שעות בין השעות 08:00-20:00
ימי שישי אחת לשלושה שבועות .
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:אנשי מכירות, נציגי מכירות, מוכר / מוכרת
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

מגדל מגייסת מנהל/ת מכירות אלמנטר ארצי/ת!

לפני 22 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת מנהל/ת מכירות אלמנטר ארצי/ת.
במסגרת התפקיד:
• תכנון וניהול יעדי מכירות בתחום האלמנטר
• ניהול מו"מ בנושא הסכמים ומבצעים בתחום האלמנטר
• הדרכות מקצועיות למפקחים וסוכנים.
• ניהול פגישות עבודה פגישות אישיות עם מפקחים.
• ליווי וחניכה של מפקחים בתהליכי מכירה ומו"מ בתחום האלמנטר.
• טיפול בתהליכים תפעוליים בין מפקחים לסוכנים.
• הטמעה של שיטות עבודה וניהול תהליכי ניהול מכירות.
• שימור וטיפוח קשר אישי ומקצועי עם סוכנים גדולים ואסטרטגיים במרחב .
• השתתפות בישיבות מטה, חבר הנהלה במרחב.
דרישות התפקיד:• תואר ראשון רלוונטי - חובה, תואר בתחום הפיננסי - יתרון .
• ניסיון של 3-4 בניהול בכיר של מכירות אלמנטר - חובה.
• ניסיון בארגון גדול מרובה ממשקים.
• ראייה רחבה, יזמות, הבנה עסקית.
• הובלה של פרויקטים רוחביים בעלי אוריינטציה מכירתית.
• יצירתיות, יחסי אנוש, יכולת הנעה של ממשקים רוחביים
*מגדל מעודדת העסקת אנשים /נשים עם מוגבלויות ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם /ן.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, יהודה ושומרון
תחומים:ביטוח - ניהול, אנשי מכירות ביטוח
היקף המשרה:משרה מלאה

בנקאי/ית למגזר עסקים בחטיבה הבנקאית

לפני 16 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בנקאי/ית למגזר עסקים בחטיבה הבנקאית
מתן מענה ללקוחות העסקיים של הסניף.

תיאור התפקיד:
טיפול בנכסים והתחייבויות של הלקוחות העסקיים
קבלת בקשות אשראי, ניתוחן והפקת המלצות.
הפקדת פיקדונות, העמדת הלוואות, העברות כספיות, בדיקת צ'קים,
הזנת נתונים במערכות מיכוניות.
ייזום עסקי-מכירת מוצרים פיננסיים.
מכוונות להתמקצעות בתחום האשראי המסחרי.
משרה מלאה בין השעות 8:00-16:00, בימים שני ורביעי פיצול עד השעה 19:00
קליטה ישירה לבנק ותנאים סוציאליים מעולים.
דרישות התפקיד:תואר ראשון פיננסי/לקראת סיום תואר- חובה.
ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים-יתרון משמעותי!
ניסיון קודם בשירות ומכירה-יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה ומכוונות לעבודה עם לקוחות.
מכוונות לייזום עסקי והתמקצעות בתחום הבנקאות והאשראים.
נא לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:בנקאות כללי, כלכלנים, טלר
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

מזכיר/ה למשרד גדול בנתניה

לפני 19 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למשרד גדול דרוש/ה מזכיר/ה:
תיאור התפקיד:
ניהול יומני מנהלים, הקלדות, מענה טלפוני, טיפול בדואר, ניהול שוטף מול ספקים, עבודות משרדיות, עזרה אדמיניסטרטיבית שוטפת לדרג ניהולי בכיר ועוד.
תנאים טובים למתאימים.
עבודה באווירה משפחתית.
דרישות התפקיד:• ניסיון מזכירותי – חובה
• שליטה בתוכנות אופיס
• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
• נכונות למשרה מלאה
• תקתקנות ו"ראש גדול"
• ייצוגיות
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:נתניה / אבן יהודה, רעננה / כפר סבא, הרצליה / רמת השרון, הוד השרון, חדרה
תחומים:מזכיר/ה עברית, פקיד/ה, מנהל/ת אדמינסטרטיבית
היקף המשרה:משרה מלאה

מזכירי/ות קבלה לסניפי הרשת פרופורציה בפריסה ארצית

לפני 17 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לרשת מרפאות פרופורציה, החברה המובילה ברפואה אסתטית
דרושים/ות מזכירי/ות קבלה לסניפי הרשת בפריסה ארצית.
בעלי/ות אהבה לעולם היופי והאסתטיקה, עבודה דינאמית, מלאה אתגר וסיפוק
העבודה כוללת שירות לקוחות פרונטאלי, אדמיניסטרציה שוטפת, עבודה עם רופאים, ניהול יומני טיפול, מענה טלפוני ללקוחות ותיאום תורים.
משרה מלאה וקבועה
העבודה במשמרות ערב/ בוקר + שישי לסירוגין (מינימום 3 ערבים) .
תנאים מעולים והטבות למתאימים /ות ואפשרויות קידום!
לסניפים: קריית חיים, נתניה, כ"ס, פ"ת, ראשון לציון, רחובות, אשדוד, באר שבע
דרישות התפקיד:ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי/ אדמיניסטרציה
שליטה מלאה ביישומי מחשב
ניסיון/ הכשרה במזכירות רפואית- יתרון
חיבור לתחום האסתטיקה
יכולת טיפול בריבוי משימות
תודעת שירות גבוהה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, יהודה ושומרון
תחומים:פקיד/ה, מזכיר/ה עברית, מזכירה רפואית
היקף המשרה:משמרות

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות!!

לפני 22 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
- מתן מענה איכותי ומקצועי במוקד ביטוח חיים למבוטחי החברה- שיחות נכנסות ויוצאות.
- עבודה במשמרות בנות 8.5 שעות כל אחת
- 8:00-16:30 , פעמיים בשבוע 8:30-17:00
- 5 ימי עבודה בשבוע ללא ימי שישי
דרישות התפקיד:- בגרות מלאה ומעלה
- ניסיון בעבודה במוקד שירות לקוחות- יתרון
- יכולת למידה מהירה
- תודעת שירות גבוהה
- עבודה בסביבה ממוחשבת
- כושר ביטוי גבוה
- יכולת עבודה תחת לחץ
- נמרצות, אסרטיביות והנעה עצמית
- סובלני, בעל רצון ונכונות לעזור לזולת.
- יתרון לדוברי שפות (רוסית, ערבית, אמהרית).

קליטה כעובדי/ות החברה החל מהיום הראשון
תנאים מצוינים למתאימים/ות
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז
תחומים:שירות לקוחות ביטוח, פקיד/ת ביטוח
היקף המשרה:משרה מלאה

Sales Salesforce Business Analyst

לפני 17 שעות
הגש/י מועמדות
We at Stratasys are passionate believers in the value and power of 3D printing, and in the change it can bring to design, innovation and manufacturing.
The solutions we create are used by over 20,000 enterprises worldwide, and are rapidly changing the way products are imagined, designed, marketed, produced, supplied and sold. We are literally shaping the world that surrounds us – from the products and services in our lives and homes, to our health and quality of life, our transport, security and economies, to how we teach, research and even learn.
Stratasys is the largest 3D printing solutions’ company in the world – a company at the forefront of 3D printing innovation for more than 25 years.


Responsibilities:
•Work closely with our Sales & Order Management groups, provide day-to-day end-user support and educate users with proactive best practices to enhance and increase their knowledge of Salesforce.com
•Perform detailed analysis, design, evaluation, testing & implementation of technical and business requirements
•Responsible for supporting the maintenance of the functional areas of data management, dashboards, reports, etc. as well as maintaining and troubleshooting existing configurations
Job Requirements:•3+ years of experience in sales operations
•Experience & understanding of all sales processes in particular lead to opportunity and quotes management
•Knowledge of working with CRM/PRM and deep understanding of resellers working processes & global companies sales processes
•Vast knowledge of Salesforce - exceptional understanding of Salesforce capabilities and integrations
•Excellent technical and communication skills
•Experience from a global company, including supporting teams in remote sites (Job may require supporting different teams in different time zones)
•Experience building strong relationships with key internal and external stakeholders, with experience working cross-functionally to drive results.
•High level of serviceability and customer-orientation
•Strong business level spoken and written English
•Must possess strong analytical skills
•Strong proficiency in Microsoft Office (Word, Excel) required
•Oracle – an advantage
•BI tools – an advantage
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, דרום, יהודה ושומרון
Sub Categories:מנהל פרוייקטים, משרות הייטק כללי, מנהל מערכות מידע
Job Scopes:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"גילת רשתות לווין גייסה הרבה מועמדים איכותיים בדרושים IL"הילה, מנהלת משאבי אנוש גילת רשתות לווין
דרושים IL אתר הדרושים של ישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם