סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: חינוך
מספר עובדים: 101-500
כתובת: משגב, ישראל

דרושים הלן דורון אנגלית

לימוד אנגלית בשיטת הלן דורון, שיטה בינלאומית ללימוד אנגלית לגילאי 3 חוד-14, באופן חוויתי באמצעות המחשה, משחקים, שירים ותנועה
הטבות לעובדים
  • בונוסים
  • שעות גמישות
  • ימי חופש
  • אירועי חברה
  • ימי כיף
  • חניה
  • קפיטריה
  • מוצרים מוזלים
  • תרומה לקהילה
  • חדר אוכל
  • פינות קפה
  • בקרבת רכבת
  • Happy Hour
  • בקרבת מסעדות
  • קייטנות לילדים
  • ידידותי לבע"ח

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

Customer Care Representative

לפני 19 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Purpose of the Position
To provide outstanding customer support to our Master Franchisors, to manage customer queries and complaints. You will also be asked to process orders, modifications, and escalate complaints across a number of communication channels. To do well in this role you need to be able to remain calm when customers are frustrated and have experience working with computers. The Customer Care Representative will be required to work closely and in conjunction with the Business Development Managers.
Job Requirements:Responsibilities & Duties
•Maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all times.
•Responding promptly to customer inquiries.
•Communicating with customers through various channels.
•Acknowledging and resolving customer complaints.
•Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
•Processing orders, Advice Forms and requests.
•Keeping records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
•Communicating and coordinating with colleagues as necessary.
•Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
•Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Academic & Professional Qualifications
High school diploma, general education degree or equivalent.
Work Experience & Skills
•Strong verbal and written English
•Familiar with CRM systems and practices
•Proven customer support experience
•Strong phone contact handling skills and active listening
•Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
•Excellent communication and presentation skills
•Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively
Required Experience:1-2 שנים
Locations:צפון
Sub Categories:שירות לקוחות, נציגי שימור לקוחות, מוקדנים
Job Scopes:משרה מלאה

Customer Care Representative

לפני 21 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Helen Doron Educational Group is looking for a Customer Care Representative to provide outstanding customer support to our Master Franchisors, to manage customer queries and complaints. You will also be asked to process orders, modifications, and escalate complaints across a number of communication channels. To do well in this role you need to be able to remain calm when customers are frustrated and have experience working with computers. The Customer Care Representative will be required to work closely and in conjunction with the Business Development Managers.
Responsibilities & Duties:
• Maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all times.
• Responding promptly to customer inquiries.
• Communicating with customers through various channels.
• Acknowledging and resolving customer complaints.
• Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
• Processing orders, Advice Forms, and requests.
• Keeping records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
• Communicating and coordinating with colleagues as necessary.
• Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
• Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Job Requirements:• Strong verbal and written English
• Familiar with CRM systems and practices
• Proven customer support experience
• Strong phone contact handling skills and active listening
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
• Excellent communication and presentation skills
• Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively
PLEASE SUBMIT YOUR RESUME IN ENGLISH ONLY!
Required Experience:1-2 שנים
Locations:צפון
Sub Categories:שירות לקוחות, מוקדנים
Job Scopes:משרה מלאה
Mandatory Requirements
האם הגשת את קובץ קורות החיים באנגלית?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

PA to CEO

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
- Ongoing administrative support for CEO.
- Acting as a first point of contact: dealing with correspondence and phone calls
- Managing the CEO’s diary -organizing meetings and appointments, controlling access to the CEO’s calendar.
- Coordination of CEO’s trips abroad- Booking and arranging travel, transport and accommodation.
- Reminding the CEO of important tasks and deadlines.
- Typing, compiling and preparing reports, presentations and correspondence.
- Managing databases and filing systems.
- Implementing and maintaining procedures/administrative systems.
- Liaising with staff, suppliers and clients.
- Collating and filing expenses.
Job Requirements:- English at a mother tongue level - writing and presentation ability- a must
- The job will contain access to delicate information and requires a very discrete person.
- Administrative capabilities- knowledge in computer applications.
- The position may require some travel abroad.
- The position is a full time position, and at times will require working at unusual hours.
- Excellent interpersonal skills.
- Responsible, charismatic, energetic, creative.
Required Experience:1-2 שנים
Locations:צפון
Sub Categories:עוזר/ת אישי/ת, מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מזכיר/ה אנגלית
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"מתחילת השנה גייסנו כ-90 עובדים חדשים באמצעות האתר לשלל תפקידים באל על, כולל דיילי אוויר וקרקע!" הגר, קליטה ותעסוקה אל על
חיפושים אחרונים באתר: רחובות, ibbl, לחברה, עבודה במשמרות, עבודה טובה
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם