סינון משרות

חפש משרות
סקטור: הובלות
מספר עובדים: 51-100

דרושים "מנטפילד"

מנטפילד הינה חברה בינלאומית ללוגיסטיקה ולשילוח בינלאומי מהמובילות בארץ, המספקת מגוון של שירותים לוגיסטיים, שירותי הובלה ימית, אווירית ויבשתית וכן עמילות מכס תחת קורת גג אחת.
הטבות לעובדים
  • שעות גמישות

פנוקציה מרכזית - מנהל תיקי לקוחות מחלקת COURIER

לפני 26 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
במנטפילד מחפשים פונקציה מרכזית במחלקה עם פעילות ייחודית של משלוחי יבוא ויצוא,
אם את/ה רוצה לצמוח בתחום ויש לך ניסיון רלוונטי או חופף- התפקיד מיועד עבורך.
התפקיד מגוון, מורכב מהרבה היבטים וכולל שמירת קשר מתמיד עם חברות הקורייר בארץ ובעולם תוך קידום משלוחים של לקוחות החברה,
התפקיד מרובה משימות שדורש חשיבה מהירה וחיבור בין גורמים לתפירת פתרונות לוגיסטיים שמתאימים לצורכי הלקוח.
יצירת קשר ייזום יום-יומי מול ספקים בחו"ל, בדיקת ניירת יבוא וכ"ו. משום כך קריאה וכתיבה באנגלית הם תנאי חובה.
העבודה היא בסביבה מקצועית בחברת שילוח בינ"ל מהגדולות והמתפתחות ביותר בארץ.
אם את/ה אוהב להיות דמות מפתח, התפקיד מקנה ומפתח יכולות מסחריות ושרותיות יחד עם מיומנות של ניתוח מצבים ומציאת פתרונות
משרה מלאה במשרדינו באזור.
דרישות התפקיד:ניסיון בסביבת עבודה מרובת משימות.
ניהול תכתובות באופן שוטף בעברית ואנגלית
יכולת ביטוי גבוהה.
זיקה מסחרית – יתרון
ניהול ותעדוף משימות לפי דחיפות
,ודעת שירות גבוהה – חובה!
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:חולון / בת ים
תחומים:יבוא / יצוא, שילוח
היקף המשרה:משרה מלאה

נציג יבוא ימי בבית הלקוח בקריית שדה התעופה

לפני 26 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת מנטפילד דרוש /ה מומחה /ית ביבוא ים- נציג /ת החברה בחברה גדולה מאוד שיושבת בקריית שדה התעופה.
טיפול בכול משלוחי היבוא הימיים.
עבודה מול גורמים פנים ארגוניים.
תפקיד מורכב הדורש יכולות בינאישיות גבוהות.
דרישות התפקיד:ניסיון בשילוח ביבוא ים.
אנגלית ברמה טובה מאוד כולל ניהול תכתובת.
תודעת שירות.
שליטה ב OFFICE .
יכולת ללמוד תוכנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:לוד / רמלה
תחומים:שילוח, יבוא / יצוא
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת תיקי לקוחות בכיר/ה למחלקת יבוא אווירי

לפני 26 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בחברת מנטפילד אנו מציעים לעובדים התפתחות אישית וקידום מקצועי.
אם התפתחות מקצועית מדברת אליך, ואם אווירה טובה ונעימה- מקומך אתנו.
למחלקת יבוא אווירי דרוש/ה מנהל תיקי לקוחות.
תפקיד מורכב ומעניין הכולל:
מעקב ,בקרה ותפעול של משלוחי יבוא אווירי, החל משלב הצעת המחיר, פתיחת ההזמנה במערכות ועד הגעת המשלוח ליעדו.
עבודה בצוות קטן וסופר מקצועי. עבודה מול לקוחות הגדולים במשק.
מטלות עיקריות אותן יש לבצע:
1. פתיחת הזמנות
2. קשר עם חברות תעופה
3. מתן הצעות מחיר
4. טיפול בניירת
5. מתן מענה ללקוחות
6. פתרון בעיות בזמן אמת
דרישות התפקיד:ניסיון כרפרנט יבוא אווירי
אנגלית ברמה טובה מאוד כולל ניהול תכתובת.
שליטה בתכנות OFFICE
יוניפרייט - יתרון
שנות נסיון:3-4 שנים
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:חולון / בת ים
תחומים:שילוח, יבוא / יצוא
היקף המשרה:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"בכל פעם שנפתחת אצלנו משרה לגיוס אנו מפרסמים בפורטל דרושים. לפני חודש חיפשנו מנהל/ת חשבונות ואיישנו את המשרה תוך שבוע." נעמה מYbrant digital
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם