סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: הייטק
מספר עובדים: 101-500
כתובת: אריק איינשטיין, הרצליה, ישראל
קרא עוד...

דרושים Nayax LTD

Nayax is a global Fintech company, specializing in cashless payment solutions for unattended points of sale such as vending machines, check-out stations, EV chargers, Laundromats and more. Nayax’s proprietary software and hardware provide a complete solution for contact, swipe, and contactless payments including credit & debit cards, pre & post-paid cards, mobile apps and QR codes. Our web-based back office provides real-time telemetry for remotely managing vending machines or other unattended businesses. Nayax products can be found all over the world, with branches in 9 countries, and 40 distributing partners. Our products serve consumers in 55 countries and accept 26 currencies.
הטבות לעובדים
  • פינות קפה
  • כרטיסי הטבות
  • קרן השתלמות
  • בונוסים
  • שעות גמישות
  • ימי חופש
  • חניה
  • ארוחות ערב
  • תכנית אופציות
  • תרומה לקהילה
  • Happy Hour
  • ימי כיף
  • אירועי חברה
  • סבסוד ארוחות
  • חדר כושר
  • מקלחות
  • בקרבת מסעדות
  • בקרבת רכבת
  • עמדה כשרה

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

Business Operations Specialist

לפני 16 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
The Business Operations Specialist will be responsible for managing customer hardware orders and requests, preparing them for factories’ execution, managing the group inventory and communication with suppliers worldwide. This position plays a key role in all operational new customer on-boarding aspects as part of company’s operations team.

Key responsibilities
• Managing international vendors (customers)
• Coordinate shipments from vendor to inventory
• Assisting with coding invoices, matching invoices to receiving reports and tracking payments
• Responsible for local procurement
• Provide general administrative support) invoices and shipment documentation) for all production/manufacturing related matters
• Maintaining communication with suppliers during course of procurement action in order to ensure supplier performance
Job Requirements:• Similar job experience in an import / export, supply chain or business operations role (2-4 yrs.)
• Industrial Engineer degree – strongly preferred
• English mother tongue level (spoken and written), good level Hebrew
• Ability to work independently as well as part of a team, managing mutual workloads
• Capability to work independently, under limited supervision, with attention to detail, accuracy, documentation, and follow-through
• Ability to work with within large teams in a dynamic, fast paced global company
• Strong organization ability
• Service oriented
• System knowledge – advantage: CRM, Salesforce, SAP Business
Required Experience:3-4 שנים
Locations:הרצליה / רמת השרון
Location:הרצליה
Sub Categories:יבוא / יצוא, מנהל הפצה, לוגיסטיקה - ניהול
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות הייטק מובילות באתר
זה עובד!
"גייסנו דרך פורטל דרושים 56 עובדים, מתוכם 15 מהנדסי תמיכה ו- 17 מפתחי תוכנה." שני, מנהלת גיוס Check Point
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם