חפש משרות

דרושים EVO-IT

חברת ייעוץ ותוכנה בתחום מערכות מידע. www.Evo-IT.co.il

לא נמצאו משרות פעילות עבור EVO-IT

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

רפרנט/ית תפעול עסקאות

לפני 20 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למימון ישיר דרוש/ה רפרנט/ית תפעול
התפקיד כולל:
• תפעול תהליך- קבלת חוזים ופוליסות ובדיקת תקינותם, שליחת אישור מסירה, קבלת העברת בעלות
ורישום מיידי של שיעבוד הרכב
• מתן מענה לסוכני מכירות ושותפים עסקיים (בתי עסק/מגרשים) לגבי סטטוס הלוואות שברשותם
• השלמת מסמכים נדרשים ומעקב עד להעברת כספי הלקוח
משרה מלאה ימים א'- ה'- 09:00-18:00
יומיים בשבוע 10:30-20:00,
ימי שישי לסירוגין
דרישות התפקיד:אחריות ויסודיות, עבודת צוות, סדר וארגון, עבודה תחת לחץ, אסרטיביות, מוטיבציה גבוהה, שירותיות, חריצות, יכולות למידה, יחסי אנוש טובים, מיומנות מחשב (office) ונכונות לשעות נוספות.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:רפרנט, בק-אופיס / איש צוות, שירות לקוחות ביטוח
היקף המשרה:משרה מלאה

לשטראוס דרוש/ה מתאמ/ת יבוא - אתר עכו

לפני 18 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
1.ניהול ואחריות על משלוחים מול היחידות העסקיות בשטראוס ישראל בכדי שיגיעו בזמינות ובאיכות הרצויות.
2.עבודה מול הרשויות – משרד הבריאות, משרד החלקאות, משרד הכלכלה (מכון התקנים), מכס – הכרות מעמיקה ועמידה ברגולציות היבוא-יצוא של ישראל.
3.תיחור מחירים למשלוחי אד-הוק מול משלחים וחברות ספנות ותעופה על מנת להוזיל עלויות שילוח.
4.פעילות והובלת פרוייקטים המוכוונים להוזלת עלויות השילוח .
5.הדרכות ליחידות הרכש ולממשקים – מרכז השילוח כמרכז מומחיות על מנת לחבר את הממשקים לתחום.
6.ניהול, מעקב ובקרת משלוחים במערכת SCM – אינפופק, שמתממשקת למערכת הERP של הקבוצה לשם אופטימיזציה תפעולית.
דרישות התפקיד:אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה) - חובה.
שנתיים ניסיון בתפקיד דומה - חובה.
היכרות תחום שילוח בינלאומי, חוקים ותקנים בינלאומיים, נוהלי שילוח, חוקי מכס - חובה.
תואר ראשון במדעי ההתנהגות/ לוגיסטיקה/מנהל עסקים- יתרון משמעותי.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:צפון
תחומים:יבוא / יצוא, עמילות מכס, שילוח
היקף המשרה:משרה מלאה

NOC - איש/אשת צוות שליטה ובקרה

לפני 17 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
• אחריות 24/6 על בקרת רשת התקשורת, התשתיות, ומערכות הליבה של החברה.
• זיהוי וטיפול בתקלות, מתן פיתרון מיידי או הפנייה לגורם טכני תוך מעקב ומעורבות מלאה בהשתלשלות
התקלה עד לסיומה.
• ניהול קשר ישיר מול ממשקים טכניים וניהוליים בתוך הארגון.
• העבודה במשמרות גמישות בוקר/צהריים/לילה וימי שישי, מיקום: מגדלי עזריאלי, תל אביב
דרישות התפקיד:• אוריינטציה טכנית – חובה!
• בעל/ת נסיון של שנה ומעלה בתמיכת SYSTEM/תקשורת/HELPDESK
• אנגלית ברמה גבוהה בכתיבה וקריאה – חובה!
• בעל/ת ניסיון קודם בעבודה בצוותי שליטה ובקרה - יתרון משמעותי
• ידע במערכות הפעלה, שרתים, Database, מודל 7 שכבות
• היכרות עם מערכות שו"ב, Nagios - יתרון
• יתרון לדוברי שפות – ערבית, רוסית
• ניסיון בעולם הפיננסי - יתרון
• בעל/ת אחריות,יכולת עבודה בצוות, אמינות וכושר ביטוי
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:תקשורת / שו"ב
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"מתחילת השנה הצלחנו לגייס 11 עובדים באמצעות פורטל דרושים, 2 מתוכם למשרות מטה."שירי, מנהלת צוות מרכז גיוס בלאומי קארד
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם