סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: הייטק
מספר עובדים: 11-50

דרושים Finance Magnates

A leading global financial news, event, and knowledge hub
הטבות לעובדים
  • ימי חופש

Office admin

לפני 9 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברת פינטק גלובלית משפחתית, בבורסה בר"ג ,( ליד תחנת רכבת ), מחפשת מנהל\ת משרד , תפקיד הכולל הכל מכל וצמיחה עם ארגון משפחתי ומדהים.
• מענה לכל צורכי מחלקות החברה וצרכי המשרד. החל מהזמנת מזון, ציוד, תחזוקת המשרד, עזרה ותיווך בבעיות מחשוב וסוגים שונים של פרוייקטים.
• מתן תמיכה שוטפת בכל הנוגע למערך הטיסות של מחלקת כנסים כמו גם הזמנת בתי מלון לקבוצות קטנוץ,תיאומים והסדרי נסיעות הנחוצים.
• ניהול מערכת נוכחות.
• תמיכה בפעילויות רווחה רווחה, סורסינג,בצרכי עובדים , פעילויות שונות
• דאגה יום יומית לצרכי המשרד כמו גם תחזוקה, שליחויות, הזמנות, ספקים
• תפקידים אחרים כפי שהוקצו
דרישות התפקיד:שנתיים של ניסיון קודם בכל סוגי תמיכה משרדית , Nothing is too small
• ניסיון קודם בהזמנת טיסות ובתי מלון !
• ידע וניסיון מוכח באופיס כולל אקסל ברמה גבוהה.
אנגלית ברמה גבוהה מאד הן בכתיבה והן בדיבור – חובה!
• רקע בסיסי ברווחה וגיוס- יתרון
• זמינות למשרה מלאה, ישיבה בקבלה.
• יכולת תיעדוף,עקומת למידה מהירה, מוכנות לסביבה משתנה ופרוייקטים שונים.
• סדר מחשבתי ותשוקה לפרטים .
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז
מיקום המשרה:ר"ג
תחומים:מזכיר/ה אנגלית, מנהל/ת משרד, מנהל/ת אדמינסטרטיבית
היקף המשרה:משרה מלאה

Office admin

לפני 9 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Finance Magnates Group is a financial media group, including news operations, intelligence, and industry conferences around the world.

We are looking for an Office Manager to join us.

• Taking care of all administrative and reception and delivering Giving a day to day support for all of the departments. Taking care of reception needs and suppliers (Office maintenance, attendance, Super, suppliers ,IT issues and different type of projects) .
• Helping with recruitment sourcing tasks
• Travels arrangements, flights, hotels …..
• Support administrative HR
• Coordinating schedules and other administrative tasks
Job Requirements:• High computer skills: perfect Excel ! proficiency using Word,PowerPoint and Outlook.
• English – perfect written and verbal communication skills- a must !
• Previous experience with travel arrangements- a must!
• 2 years of previous experience with all types of administrative support.
• Basic recruitment background -an advantage.
• Ability to work in a fast-paced environment dealing with multiple projects on a daily basis.
• Fast learner and adapts well to a change environment
Required Experience:1-2 שנים
Locations:מרכז
Location:ר"ג
Sub Categories:מנהל/ת משרד, מזכיר/ה אנגלית, מנהל/ת אדמינסטרטיבית
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות הייטק מובילות באתר
זה עובד!
"שווה להירשם! פורטל דרושים מככב אצלנו בכמות הגיוסים מתחילת השנה! מרוצים וממליצים מאוד!" אלינור, מחלקת גיוס, הדרכה ופיתוח הדרכה בפלאפון
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם