סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: שירותים
מספר עובדים: 11-50
כתובת: מדינת היהודים 60, הרצליה, ישראל
קרא עוד...

דרושים קדברא בע"מ

Kadabra Ltd was established on April 2016, as a subsidiary of Kadabra Global, an Interactive Media Group LTD Company. The Head Quarters are based in Hong Kong while the Marketing Operations center is based in Israel. Kadabra is providing online acquisition services to customers in different business arenas- Online gaming, sports, e-commerce etc. We have vast online marketing experience (SEO/Performance/PPC/ASO). We have large organic & PPC traffic sources via multiple platforms (sites & apps) . Our traffic is worldwide: Europe, Asia, Australia, Canada and LATAM. As our slogan shows- we believe in our people. In their hands, lies our success. We recruit the top talents in the industry, and provide them a cutting edge, professional and fun atmosphere to work in. we achieve the best results for our clients with our never stopping, intelligent and innovative team.
הטבות לעובדים
  • חדר משחקים
  • פינות קפה
  • מקלחות
  • תרומה לקהילה
  • סבסוד ארוחות
  • שעות גמישות
  • קרן השתלמות
  • בונוסים
  • ימי חופש

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

Office & HR Admin

לפני 13 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Kadabra is an online marketing company which specializes in international markets, combining years of marketing experience with innovative and top-notch technologies.

We are looking for vibrant, dynamic people person, to join our HR & Operations team

If you have a magical spirit, you eager to learn, you are a people person with sense of humor and a team player, come join us at our new fabulous offices in Herzelia Pituach.

The Job:

· Addressing all administrative and reception needs of the company

· Ownership for all travel needs: booking flights, accommodations, invitations

· Lead office projects and maintenance – renovations, repairs, office appearance

· Full responsibility of all the Office supplies include food & cleaning

· Managing the contact with various office vendors

· Assisting with invoices, attendance & payroll preparations

· Preparing contracts and other HR documents

· Assisting with on-boarding of new employees

· Establishing, planning, and implementing the welfare plan to create a meaningful employee experience
Job Requirements:· Administrative experience- a Must

· Ability to manage projects and implement multi-interface processes

· High level of experience with Office (Excel and PowerPoint)

· Fluent English both speaking and writing

· Passionate about people

· Strong multitasking abilities

· Positive, proactive, energetic, result driven approach

· Highly organized person
Required Experience:1-2 שנים
Locations:נתניה, רעננה / כפר סבא, הרצליה / רמת השרון, הוד השרון, חדרה
Sub Categories:מנהל/ת משרד, מנהל/ת אדמינסטרטיבית
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות הייטק מובילות באתר
זה עובד!
"ברבעון הראשון נקלטו בחברה 14 עובדים חדשים דרך פורטל דרושים. 10 מועמדים נוספים נמצאים כרגע בתהליך."עירית, רכזת גיוס קבוצת ZARA ישראל
חיפושים אחרונים באתר: ראש צוות תפעול, מפתח asp.net, מתן, מוצרי חשמל, asp.net סביבת
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם