סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת

דרושים Maersk Line

קבוצת איי.פי. מולר - מארסק, הידועה בשם מארסק, היא קונגלומרט דני הפועל במגוון רחב של מגזרים עסקיים, בעיקר בתחום התחבורה והפקת אנרגיה. מארסק היא חברת אוניות המכולות ואוניות אספקה הגדולה בעולם מאז שנת 1996. מטה חברת מארסק נמצא בקופנהגן, דנמרק
חפש משרות

Customer Service Agent Tel- Aviv

לפני 1 דקות
הגש/י מועמדות
Core responsibilities include:
• Take full ownership of the customer experience by managing the end-to-end shipment process, remaining on top of changes in local & foreign process regulations, internal & external procedures and product developments, to maintain a solid understanding of the cargo shipped.
• Act as the primary point of contact, build strong relationships with customers, understand their business and service needs and continuously strive to improve cooperation and process to the mutual benefit of the customer and of Maersk Line.
• Deliver proactive customer service, track shipments and notify customers of relevant deviations from the transport plan, address root causes and recommend potential solutions or alternatives.
• Work independently, while also sharing knowledge and best practices with the team.

profile

• An excellent communicator with a flexible approach and an open mind, who has the ability to build strong rapport with stakeholders, and uses diplomacy and tact to defuse high tension situations.
• Someone with a passion for customer satisfaction and service excellence, who genuinely cares about people and is empathetic to the problems of others.
• Fluency in Hebrew and in English.
• Prior customer service experience is a strong advantage
• A degree or prior experience in the shipping/logistics/maritime industry is an additional advantage but is not mandatory.

We offer:
• An opportunity to work for the world´s shipping leader, in a dynamic, global industry, on a role with a diversified scope. You will never be bored but will still have time to work on individual projects and develop.
• Have strong international exposure, in terms of both the clients, and the colleagues.
• Excellent training development opportunities and global career prospects.
• Working with a vibrant, positive and supportive team.
• Possibility to enhance your communication, problem solving and relation building skills.
• Competitive salary and excellent bonus package.
Job Requirements:• An excellent communicator with a flexible approach and an open mind, who has the ability to build strong rapport with stakeholders, and uses diplomacy and tact to defuse high tension situations.
• Someone with a passion for customer satisfaction and service excellence, who genuinely cares about people and is empathetic to the problems of others.
• Fluency in Hebrew and in English.
• Prior customer service experience is a strong advantage
• A degree or prior experience in the shipping/logistics/maritime industry is an additional advantage but is not mandatory.
Required Experience:1-2 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה
Sub Categories:שירות לקוחות, מנהל/ת מוקד, טלפנים
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"המועמדים שמגיעים מפורטל דרושים הם איכותיים מאד ומתאימים לדרישות המשרה ואופי התפקיד המוצע."שלי, מנהלת מקורות גיוס הורייזן טכנולוגיות
חיפושים אחרונים באתר: erp oracle, חברת אל אר, מדידה, מפעל ייצור, סטודנט
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם