חפש משרות

דרושים MINDED יעוץ עסקי

חברת Minded Consulting הינה חברת בוטיק המספקת שירותי יעוץ עסקי, פיננסי וארגוני לעסקים קטנים ובינוניים בתחומי הקמעונאות, מזון, מסחר ושירותים. כמו כן, אנו מומחים בתחום הזכיינות ומספקים שירותי פיתוח רשת וליווי סניפים לרשתות וליווי עסקי לזכיינים.

לא נמצאו משרות פעילות עבור MINDED יעוץ עסקי

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

Full-Stack Developer

לפני 19 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
We are looking for a Senior Full-Stack Developer to join our team to create new and maintain existing systems and applications.



Roles and responsibilities:

Be part of cross-functional team consisting of developers, DBAs and QA engineers.
Write well designed, testable, efficient code by using best software development practices
Create and maintain website layout/user interface by using standard HTML/CSS practices
Create and maintain Web Services/APIs using .Net and .Net Core frameworks
Integrate data from various back-end services and databases
Gather and refine specifications and requirements based on business and technical needs
Be responsible for maintaining, expanding, and scaling our applications


Qualifications:

Proven experience in front-end development of dynamic cross-platform web applications
Experience in designing, implementing and using RESTful Web Services in a Micro-Services Architecture.
Proven in-depth knowledge of .Net and Angular frameworks.
Excellent troubleshooting, debugging and problem solving abilities
Team player and excellent interpersonal skills
Passionate and self-motivated
Job Requirements:Solid understanding of all of the following: C#, .NET, .NET Core, Web API, JavaScript (ES5, ES6+), TypeScript, HTML5, and CSS3
Solid understanding of JavaScript development tools such as Node.js, NPM, RequireJS, GULP, Aurelia CLI and/or others
Proven knowledge of software design patterns and best practices
3+ year experience in web application design development
3+ year experience in Angular framework development
3+ year experience in .Net
Required Experience:3-4 שנים
Locations:צפון
Sub Categories:Full Stack, Angular, NET.
Job Scopes:משרה מלאה

נציג/ת בק אופיס דובר/ת ערבית

לפני 18 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה גלובלית דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותמיכה בלקוחות החברה.
תנאים מעולים! אווירה הייטקיסטית!
ימי גיבוש, קורס הכשרה מקצועי, פעילויות רווחה, אופציות קידום רחבות.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע מעניין ועכשווי!!! הכשרה על חשבון החברה
עבודה יציבה לטווח הארוך במשרה מלאה בימים ראשון עד חמישי.
המשרה הינה ברמת גן במרחק 5 דקות הליכה מתחנת רכבת "סבידור" מרכז.
דרישות התפקיד:ערבית שפת אם - חובה.
ידיעת השפה האנגלית והעברית ברמה טובה- חובה.
ניסיון קודם בשירות לקוחות / בק אופיס- יתרון.
אסרטיביות, יכולת ורצון ללמוד, יצוגיות, חברתיות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון
תחומים:בק אופיס, פקיד/ה
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת מכירות דלתות פנדור

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת דלתות הפנים הגדולה בישראל דרושים אנשי/נשות מכירות מצוינים.
התפקיד כולל שירות ומכירה ללקוחות החברה באולם התצוגה, ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות תוך עמידה ביעדי שירות ומכירה, טיפול בלידים טלפוניים, עבודה מול ממשקים שונים בחברה (ייצור, מתקינים, שירות לקוחות) ועוד.
העבודה הנה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע כולל ימי שישי באופן קבוע (יום חופש באחד מימות השבוע).
תנאי שכר מצוינים למתאימים.
דרישות התפקיד:מינימום 7 שנות ניסיון בעולם המכירות - חובה.
תואר ראשון רלוונטי (שיווק/מנה"ע) - יתרון משמעותי.
רמה אישית גבוהה
יכולות מכירה וניהול מו"מ ברמה גבוהה
אוריינטציה שירותית ועבודת ממשקים טובה.
יציבות וכושר התמדה לאורך זמן
שנות נסיון:7 שנים ומעלה
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, דרום
תחומים:סוכני מכירות, מכירות פרונטלי, מנהל מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות
דרישות חובה
האם הינך בעל ניסיון של לפחות 7 שנים בתחום המכירות
האם את/ה מעוניין/ת במשרה באולם תצוגה (לא משרת שטח)?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

לוחם/ת משוחרר/ת? רוצה להרוויח 11,500-20,000 בחודש?

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בוא/י לעבוד עם חבר'ה צעירים כמוך בעבודה ביטחונית לאומית במעברי הגבול הבינלאומיים של מדינת ישראל בתפקיד מאבטח/ת.
למתאימים/ות
• מעבר קורס ממלכתי "אחיד"
• שכר של כ- 11,500-20,000 ₪ (בכפוף לשעות עבודה)
• תוכנית פנסיה וקרן השתלמות מהיום הראשון
• הסעות, ארוחות, חדר כושר, ביגוד והנעלה
• דירת קרקע בקיבוץ באווירה קסומה וחבר'ה צעירים
דרישות התפקיד:רובאי 05 ומעלה
תעודת לוחם
שירות צבאי מלא
12 שנות לימוד
רישיון נהיגה
בריאות תקינה וכושר גופני גבוה
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום
תחומים:קב"ט, מאבטחים, אחראי משמרת
היקף המשרה:משרה מלאה

Relocation to Cyprus- Chief Operator Officer

לפני 21 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
We are currently looking to recruit an experienced COO [Chief Operator Officer] of the company’s group. The successful candidate will be a member of the management team and will share the responsibility of implementing the company’s strategy, guidance and leadership across the group on all aspects of the key risk areas of Operation. Minimum five

years in a similar role it’s a must.

Main Responsibilities/ Duties
Executing documents on behalf of the Company
Ensuring compliance of the Company’s activities with local legislation
Facilitating effective communication among the company’s branches
Problem solving to ensure the smooth operation of a company offices
Supporting and guide various company departments
Ensuring preparation of corporate decisions and monitoring their execution
Participation in decision making on the matters related to the Company and its projects
Following up with the relationship manger and assisting him with any open issues
Collaboration with company’s IBs
Implementing new procedures and protocols
Assisting the CEO
Job Requirements:Proven five years’ experience in a generalist management role within the forex industry with subject matter expertise and experience in a wide range of operation areas.
University Degree in Law, Business, Economics or any other relevant field
Fluency in English is a must
Native Hebrew Speaker – an advantage
Excellent understanding of CySEC rules and regulations
Holder of CySEC Advanced is a major advantage
Ability to act at pace, with control together with the ability to focus on the key risks and operational excellence across the breadth of the activities are crucial attributes
Ability to interact with all departments
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, חו"ל
Sub Categories:מנהל/ת תפעול, סמנכ"ל תפעול
Job Scopes:משרה מלאה
Mandatory Requirements
האם את/ה מגיע מתחום הפורקס הרגולטיבי?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

תמריצים, מערך הסעות וסל הטבות רחב - רק בפרטנר!

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה למוקד הלקוחות העסקיים בראש העין!
המוקד מספק מענה ללקוחות העסקיים בנושאי תוכניות חשבוניות, מכירה והרחבת סל המוצרים, מוצרי תוכן וגלישה.
רק בפרטנר תוכלו ליהנות מ:
*אפשרויות קידום נרחבות - 82% מכלל התפקידים המקצועיים /ניהוליים מאוישים מתוך הבית!
*תמריצים.
*סל הטבות רחב.
*ארוחות מסובסדות בחדר אוכל מפנק.
*סביבת עבודה מתקדמת ובאווירה טובה.
*הסעות מנתניה עד רחובות ע"ח החברה.
העבודה במשמרות במשרה מלאה או חלקית.
דרישות התפקיד:גישה שירותית והבנה עסקית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, יהודה ושומרון
תחומים:טלמרקטינג, מוכר / מוכרת, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

חשב/ת שכר + הנהלת חשבונת לחברה גלובאלית

לפני 21 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה גלובאלית דרוש /ה חשב /ת שכר בעל /ת ניסיון מארגון גדול/ בינוני.
פונקציה יחידה האחראית על תחום חשבות השכר בחברה.
התמחות בחשבות שכר - הכנת שכר ל300 עובדים ומעלה.
אחריות בלעדית על ניהול ותפעול מדור שכר, בניית דו"חות שכר תפעוליים.
הובלת נושא ההסדרים סוציאליים.
ניהול מערך דיווחים לחברות הביטוח בהתאם לרגולציות.
מתן מענה לעבדי החברה בנושאי שכר והסדרים פנסיוניים.
יתרון:
התמחות בהנה"ח אחריות מלאה על ניהול ותפעול של הנה"ח באופן עצמאי
לרבות דיווח לרשויות וכיוצ"ב, כולל מאזן.
ניתן גם בתקן של משרה חלקית (מתאימה גם להורים).
דרישות התפקיד:ניסיון כחשב /ת שכר - בארגון עסקי מעל 5 שנים.
אנגלית- רמה טובה
ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון רב.
הכרה וניסיון בעבודה עם מערכות שכר.
מומחיות בתוכנות Office, בדגש על Excel.
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, צפון, דרום
תחומים:הנהלת חשבונות, חשב, חשב/ת שכר
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

נציגים למוקד לעסקים קטנים-בחיפה

לפני 41 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
רוצים להתמקצע בעולמות שרות לעסקים קטנים ?
בנוסף לתנאים ,שכר , ותגמול חודשי מצוינים
מבדק התאמה קצר בלי לצאת מהבית!
אז בואו לגלות את מה שהעובדים שלנו כבר יודעים- הכי טוב בבזק!

תאור התפקיד:
מתן מענה ללקוחות מהמגזר הפרטי של בזק, אשר בבעלותם עסקים קטנים, לפניות מגוונות כגון: הזמנת קווים, שירותים מתקדמים, בירורי חשבון, תשלומים, מבצעים, שימור לקוחות, מכירת שירותים עסקיים המתאימים לעסקים קטנים.
דרישות התפקיד:- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
- מודעות גבוהה לשירות ומכוונות למכירה
- כושר ביטוי טוב בע"פ ושפה שירותית.
- יתרון לדוברי שפות
- עבודה במשמרות
-.יכולת להתמודד בסביבה לחוצה ומרובת יעדים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:חיפה, קריות, עפולה / נצרת, יוקנעם / רמת ישי, זכרון יעקב / בנימינה
תחומים:נציגי מכירות, מוקדנים, מנהלי תיקי לקוחות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות

אלקטרה מגייסת חשמלאים/ות מוסמכים/ות

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אלקטרה FM מגייסת חשמלאים/ות מוסמכים/ות לאיזורים: מרכז, ירושלים, שפלה
אחזקה וטיפול במערכות חשמל - מתקני חשמל, ציוד אלקטרומכאני , מערכות אוטומציה, פיקוד ובקרה ומבנים, מע' מיזוג מפוצלים
מתן מענה לקריאות בתחום אחזקה כללית כגון: אינסטלציה, ריצוף, פרזול קל, מיזוג ועוד.
משרה מלאה
זמינות להקפצות וכוננויות לפי צורך
* הזדמנות להשתלב בחברה גדולה ומובילה בתחומה!
* תנאים מעולים למתאימים!
דרישות התפקיד:רישיון חשמלאי מוסמך לפחות - חובה!
ניסיון באחזקה של מערכות חשמל בתעשייה
ניסיון אחזקה כללית: צבע, אינסטלציה, מסגרות קלה וכיו"ב.
ניסיון והיכרות עם מערכות בקרת מבנה מורכבות.
נכונות ויכולת עבודה עצמאית
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה, ירושלים
תחומים:אחזקה, חשמלאי
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

ר"צ למוקד גביה

לפני 2 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למימון ישיר דרוש/ה ר"צ למוקד גבייה
התפקיד כולל:
ניהול מקצועי של מערך הגבייה
הפקת דוחות גיול
מעקב ובקרה אחר מצב החובות של לקוחות החברה.
ממשק פנימי – מול מנהל מחלקה ומול עובדי החברה
ממשק חיצוני – מול עורכי דין ולקוחות החברה - חובה
ימים ראשון עד חמישי
שעות עבודה: 08:30 עד 17:00
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
תקן אם: 3 ימים עד 16:00
יומיים ארוכים עד 19 + שישי אחד לחודש עפ"י צורך
דרישות התפקיד:- ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות – חובה
- יכולת הנעת עובדים
- יכולת התנהלות עצמאית
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:מנהל צוות, אחראי משמרת
היקף המשרה:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"הפרסום בפורטל דרושים מסייע לנו לגייס את העובדים הטובים ביותר, תודה לכם! ואנו מזמינים את המועמדים לשלוח לנו קורות חיים."שירה, משאבי אנוש בנק אוצר החייל
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם