סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
קרא עוד...

דרושים מולטילוק טכנולוגיות

The primary objective of the MD is to secure a greater market penetration in the distribution of both mechanical (locks, cylinders, padlocks and vehicle locks) and Electro-mechanical security products through sales to professional end users (PEU), OEM, and to relevant installer channels. Key responsibilities:Identify key commercial activities and opportunities and implement business plans to ensure successful execution. Grow Sales and increase profitability.Develop and direct the implementation of business strategy in line with Mul-T-Lock and ASSA ABLOY strategy. Plan and direct the organizational activities to achieve agreed targets and standards for financial and trading performance, quality and culture and legislative adherence Maintain the current channel partners, develop channel programs to increase sales while developing new channel strategies and recruit new channel partners.Lead Cost Reduction and Lean management activitiesDevelop and maintain organizational culture, values and reputation in marke place and with staff. Recruit, Select, Develop, motivate and retain the working force Manage resources and budgets available to the selling company, in line with Mul-T-Lock HQ and ASSA ABLOY Africa processes and procedures Work in partnership with AA Africa shared services to ensure consistent, on time and high quality reporting

דרוש/ה מתאם/ת מכירות והזמנות למחלקת מכירות בינ"ל

לפני 2 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת מולטילוק, חברה בינלאומית מובילה בתחום מוצרי נעילה הממוקמת ביבנה
דרוש/ה מתאם/ת מכירות למחלקת שירות לקוחות בינלאומי לעתפקיד דינאמי ומאתגר.
התפקיד מתמקד בניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל תוך גילוי מעורבות אישית ואחריות לתהליכים הרלבנטיים.
- ניהול קשר פרואקטיבי עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales (מכירות פנים)
- הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח
- קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון
- מעקב גביה
- מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון
- ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון
- ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות התפקיד:- אנגלית ברמה גבוהה מאוד - שיחה ותכתובת - חובה
- שירותיות ברמה גבוהה
- ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד דומה
- יכולת מכירה וייצוגיות תואר ראשון – יתרון, התמחות בשיווק -יתרון
- ניסיון עבודה בחברה גלובאלית- יתרון משמעותי
- שפה נוספת- יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות Office - יתרון
- היכרות וניסיון עם SAP - יתרון
- רקע מעולמות תוכן טכניים וטכנולוגיים - יתרון
- נכונות לשעות עבודה גמישות ולעיתים בלתי שגרתיות
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שפלה, דרום
תחומים:מנהל תיקי לקוחות, מכירות בינלאומיות
היקף המשרה:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"גייסנו דרך פורטל דרושים 56 עובדים, מתוכם 15 מהנדסי תמיכה ו- 17 מפתחי תוכנה." שני, מנהלת גיוס Check Point
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם