אז למה אנחנו אתר הדרושים של ישראל?

אנחנו מאמינים כי תפקידו של אתר דרושים הוא להציג בפני מחפשי העבודה משרות אמיתיות, רלוונטיות, עם פרטי יצירת קשר אמיתיים הכל בחינם וללא עלות! בדרושים IL מקפידים על ערכים של שקיפות, יושר ואחריות מקצועית. לא בכדי בכל יום מאות מועמדים מוצאים עבודה אצלנו באתר
 

IL דרושים

   דרושים IL – מס' 1 בגיוס עובדים!

מעסיקים רבים מצהירים כי דרושים IL הינו המקור המוביל בגיוס עובדים באינטרנט. משמעות הדבר עבור מחפשי העבודה הינה ברורה:
כשאתם שולחים קורות חיים דרך דרושים IL יש לכם סיכוי גדול יותר להגיע לתפקיד אותו אתם מחפשים.
צוות האתר, המונה עשרות עובדים, עומד בקשר ישיר עם אלפי מעסיקים מכל רחבי הארץ. הצוות מסייע למעסיקים בפרסום אלפי משרות חדשות בכל חודש הנפרסות על פני למעלה מ 400 תחומי התמחות שונים.


 


    שירות ללא עלות – כל המשרות למועמדים הן בחינם!

אנו משוכנעים כי אין ערך אמיתי בשירות בתשלום, במיוחד לאור העובדה שהרוב המוחלט של החברות עברו לגייס באינטרנט ואין שום צורך ב"איסוף משרות מעיתונים". בדרושים IL, בדומה לאתרי הגיוס הגדולים בעולם, מחפשי העבודה נרשמים לסוכן חכם ומקבלים מיידית למייל את כל המשרות העדכניות בשירות חינמי ונוח.


     משרות אמיתיות ורלוונטיות!

בדרושים IL כל המשרות מפורסמות ישירות ע"י המעסיקים. אנחנו לא מעתיקים משרות!

בנוסף, האופן בו אנו מאפשרים למעסיקים לפרסם משרות, מעודד אותם לפרסם אך רק משרות אמיתיות, כיוון שהם משלמים על פרסום כל משרה לחוד.
 

    לא רק משרות מחברות השמה!

בכל חיפוש שתעשו באתר תוכלו להיווכח כי המשרות אצלנו מגוונות מאוד. משרות אלו מפורסמות ע"י אלפי מעסיקים שונים הפונים לדרושים IL בכל פעם שעולה אצלהם הצורך לגייס עובדים.

אנו מקפידים מאוד על היצע משרות המפורסמות ע"י המעסיקים באופן ישיר. באתר תמצאו הרבה יותר מרשימה אינסופית של משרות מחברות השמה.


 

    כל המשרות יורדות אחרי 30 יום!

אנחנו מאמינים כי בשביל  למצוא עבודה במהירות צריך לחשוף את מחפשי העבודה שלנו רק למשרות רלוונטיות ועדכניות. על כן דרושים IL מקפיד להוריד את כל המשרות אחרי 30 יום הצגה במקסימום. אנחנו מעודדים את המעסיקים להוריד מיד כל משרה שאוישה ובכך מבטיחים רלוונטיות ומיקוד מאמצים במקום הנכון.



    משרות עם פרטי יצירת קשר אמיתיים!

בארגונים רבים, ישנם מספר רב של אנשים העוסקים בגיוס עובדים. כשמעתיקים משרות ללא תיאום עם החברה המגייסת, לא ניתן להבטיח שקורות החיים שלכם בכלל יגיעו לאיש הגיוס הרלוונטי. בדרושים IL המשרות מפורסמות על ידי המעסיקים עצמם וכך אנחנו מבטיחים שהמשרות יהיו רלוונטיות ויגיעו ישירות לאיש הגיוס הנכון בארגון.

 

    סל שירותים מורחב למחפש העבודה!

אנחנו מאמינים כי בזמן חיפוש עבודה אתם זקוקים למקסימום המידע הרלוונטי. 
ולכן אנחנו מספקים לכם שירותים של סוכן חכם לחיפוש עבודהמחשבון שכר, טבלאות שכר וכלי מקצועי לכתיבת קורות חיים בחינם. 


 

אם יש לכם שאלות או הערות, נשמח לשמוע כאן.