מטרה מרכזית: לנהל את מערכות ופעילויות ה-CRM של החברה במטרה לשפר את נאמנות הלקוחות, להגדיל את תדירות הרכישה, ולהניע צמיחה באמצעות שימוש בנתונים ופרסונליזציה. תחומי אחריות עיקריים: ...
התפקיד כולל - תמיכה שוטפת בפעילות העסקית של החברה ניתוחים מעמיקים של רווח והפסד ברמת מגזרי פעילות ניתוחי כדאיות – ROI ניתוח עסקי ובקרה תקציבית הכנסות/הוצאות עבודה אינטנסיבית באקסל ...
התפקיד כולל : - התנהלות שוטפת מול ספקים ומשלוחים בחו"ל - פתיחת תיקים, הצעות מחיר ומעקב אחר משלוחים. - וידוא קבלת המסמכים הנדרשים והתקדמות בסטטוס הזמנות - עבודה צמודה מול מחלקת הסח...