דרושים IL: מחזירים את ישראל לעבודה!

האתר החדש ומצב המשק הוביל אותנו לחשוב על השם החדש שלנו. בתקופה מאתגרת זו, המטרה המרכזית שלנו היא לעזור לכל אחד מכם למצוא עבודה, כי יש עבודה! הקריאה לחיפוש עבודה מכוונת לכל אחד ואחת מכן, בכל מקצוע ובכל איזור מגורים בישראל. אז לאחר 13 שנים פורטל דרושים משנה את שמה ומהיום נקראת: דרושים IL

 

IL דרושים

 

 

"דרושים רואה כערך חשוב את תפקידה להחזיר את ישראל לעבודה. זוהי משימה מרכזית שלנו ולכן האצנו בתקופת הקורונה את תהליכי הפיתוח של האתר החדש וגם שינינו את שמו". מספרת ליאת הדר שרביט, מנכ"לית דרושים IL ומוסיפה: "אנו פונים פנייה רחבה לכל המועמדים, בכל הסקטורים, בכל רמות ההכשרה ובכל רמות ההשכלה ומעוניינים לקדם את פני חיפוש העבודה בישראל! הקמפיין הפרסומי, אליו תחשפו ממש בקרוב, יבהיר לכם שאנו בעד הגישה המקצועית לפיה אנחנו מדברים בשפה אחידה לכולם ומציעים משרות אמיתיות לכל ובכל אזור ישראל".

 

האתר החדש של דרושים IL מציג מנוע חיפוש חדש ומשוכלל שמטרתו לשפר ולדייק את תהליך חיפוש המשרות ומאפשר הצגת תוצאות מדויקות יותר המיטיבות את תהליך החיפוש בצורה משמעותית. נוסף חיפוש לפי רדיוס נסיעה מאזור המגורים או מיקום העבודה הרצוי, השלמה אוטומטית של תחומי עיסוק, חיפוש באנגלית ועוד פיצ'רים מעניינים רבים.

סרטון הדרכה להכרת האתר

 

 

דף הבית IL דרושים

 

בנוסף לכך הרחבנו את שיתוף הפעולה שלנו עם חברת סטפסטון, אשר מייצגת 40 לוחות דרושים מובילים בכל העולם, בנושאי טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. כך שאנו בטוחים שנצליח לדייק ולהוביל גיוסים ומציאת עבודה באופן הטוב ביותר בשוק.

 

 

אזור אישי

 

גם האזור האישי של מחפשי העבודה שודרג וכעת המידע האישי והפעילות שלכם באתר מוצגים בדשבורד מותאם וקל לתפעול. נוספו אפשרויות דירוג משרות וניתן להתייחס לכל משרה באופן פרטני - משרות שיסמן כ'אוהב' יוכל כעת לשלוח אליהן קו"ח בצורה מרוכזת או יחידנית, בלחיצת כפתור אחת.  תוכלו להתלבט לגבי משרות ובהמשך להחליט משרות לגביהן ומשרות שאינכם מעוניינים בהן תוכלו להסיר מהרשימה האישית שלכם, ואלו רק חלק מהשינויים באתר החדש!

 

סרטון הדרכה להכרת האתר

 

אנחנו מקווים שתמצאו את האתר החדש נוח, קל לתפעול ויעיל!

שלכם, דרושים IL