חפש משרות
סקטור: תחבורה
מספר עובדים: 1001-5000
כתובת: ההגנה 17, אור יהודה, ישראל

דרושים אגד תעבורה

אגד תעבורה- חברה צעירה ומצליחה השלישית בגודלה בארץ המתמחה בתחומי ההיסעים והתחבורה הציבורית. הנהלת החברה יושבת באור יהודה וסניפי החברה פזורים בכל רחבי הארץ. egged-taavura.co.il
הטבות לעובדים
  • ימי חופש
  • פינות קפה
  • תרומה לקהילה
  • סבסוד ארוחות
  • חניה
  • אירועי חברה
  • ימי כיף
  • בקרבת מסעדות
  • בקרבת רכבת

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

לא נמצאו משרות פעילות עבור אגד תעבורה

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

שרטט/ת מנוסה למשרד תכנון בראש העין!

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת תכנון מובילה בתחום קירור ומיזוג אויר באזור ראש העין,
דרוש/ה שרטט/ת בעל/ת ניסיון מוכח בשרטוט בתוכנת אוטוקד
- עבודה במשרה מלאה בימים א'-ה'.
- עבודה במשרה קבועה בסביבה נעימה עם תנאים מצוינים למתאים/ה!
- המשרה מתאימה גם למגזר הדתי.
דרישות התפקיד:- ניסיון מוכח בשרטוט אוטוקד - חובה.
- אחריות, רצינות ומסירות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:שרטט, הנדסאי בניין, הנדסאים כללי
היקף המשרה:משרה מלאה

לשטראוס דרוש/ה מנהל/ת רכש חומרי גלם

לפני 22 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בנייה והטמעת אסטרטגיית הרכש לתחום חו"ג
תחומי אחריות:
1. אחריות לניהול הספקים ומקורות האספקה
2. ניהול ופיתוח חדשנות בתחום הספקים ומקורות האספקה
3. ייזום, הובלה וניהול פרויקטי התייעלות וCR בתחום
4. הובלה ופיתוח צוות הרכש
דרישות התפקיד:תואר ראשון רלוונטי- כלכלה/ מנהל עסקים/ הנדסה תעשיה וניהול וכד’
תואר שני במנהל עסקים/ רכש- יתרון
לפחות 3 שנים ניסיון בניהול רכש בתחום המזון, תרופות או קוסמטיקה
אנגלית ברמה גבוהה
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, יהודה ושומרון
תחומים:מנהל/ת רכש
היקף המשרה:משרה מלאה

כשסוגרים את הים אנחנו פותחים את דלת! 15K ממוצע

לפני 2 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברה בינלאומית מובילה מגייסת אנשי מכירות לתחילת עבודה מיידית בתחום הפורקס והפיננסים.
אנחנו מחפשים אנשי מכירות אנרגטיים שרוצים לעשות כסף ולהתפתח, שמרגישים בטוח לעבוד ולנהל שיחות עם לקוחות בינלאומיים בשפה האנגלית.
אם אתם אנשים שרוצים להיות במקום הראשון תמיד, שואפים להצליח ולעבוד עם הטובים ביותר, מקומכם איתנו.
בואו לתפוס את מקומכם בחברה צעירה, דינמית עם אנרגיות מטורפות ואנשים מדהימים
בונוסים מטורפים, מסלולי פיתוח וקידום, אירועי חברה, תחרויות ופרסים שווים.
דרישות התפקיד:ניסיון תעסוקתי מעולם המכירות - טלפוני, פרונטלי, עגלות - יתרון משמעותי.
זמינות לעבודה מיידית בתל אביב
עבודה במשרה מלאה - שני עד שישי
קורס הכשרה מלא על חשבון החברה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:טלמרקטינג, מנהל תיקי לקוחות, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה

נהגי/ות בעלי/ות רישיון מעל 15 טון למערבלי בטון

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה ותיקה בענף הבטון דרושים/ות נהגי/ות בעלי/ות רישיון מעל 15 טון למערבלי בטון.
* העבודה במשרה מלאה, באזור המרכז והשפלה.
*** תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד:* רישיון מעל 15 טון - חובה !
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:נהג ג', נהג מעל 15 טון
היקף המשרה:משרה מלאה
דרישות חובה
האם הנך בעלי/ות רישיון מעל 15 טון ?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי לתפקיד התחלתי

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
רוצה להשתלב בחברת משפחתית שמשנה את עולם הילדים?!
בוא להשתלב בתפקיד פיתוח עסקי
מפתחות הקסם - חברת משפחתית דינמית, צעירה ומגניבה מחפשת אותך!
תיאור משרה:
בניית אסטרטגיה של הפעילות בהתאם לדוחות מכירה
ניהול מגוון המוצרים
בניית הפעילות המסחרית בערוצי האונליין
עבודה בדיגיטל ופיתוח עסקי
דרישות התפקיד:יכולת אדמיניסטרטיבית, תקתקנות, מסודר/ת ואחראי/ת.
אוהב/ת אדם, שירות/ית וסובלנ/ית.
פרפקציוניזם, יצירתיות, דרייב חזק להצלחה
נכונות למשרה מאתגרת ומאומצת – בניית שוק.
אהבה למספרים ולדוחות פיננסים.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:מנהל פיתוח עסקי, בכירים כללי, סמנכ"ל פיתוח עסקי
היקף המשרה:משרה מלאה

Marketing Product Manager

לפני 53 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Responsibilities:
• Responsible for the completion of both research and product management deliverables, including project plans, research schedules, and analysis reports.
• Create collaborative partnerships across various stakeholders, including UX/UI, PM, Marketing, and developers.
• Understand users and their feedback, set up advisory boards, and be lead usability testing processes.
• Identifying the client’s needs to improve user experience.
Job Requirements:• 4+ years’ experience as a Product Manager delivering highly successful consumer products with demonstrable and measurable results.
• Experience from financial services industry, fintech, online or other service providers to the financial industry.
• Strong understanding of the strengths of different research methods, including when and how to apply them during the design process (Qualitative and Quantitative, A/B Testing, customized surveys, etc).
• Deep understanding and empathy for users
• Strong analytical background with the ability to find data, identify and run tests, distill the results quickly and turn it into actionable insights.
• Knowledge in Agile Development methodologies
• Excellent technical acumen, curiosity, and familiarity with emerging technologies
• Knowledge in UI/UX
• Ability to write clear, complete, and implementable user stories and specifications
• Excellent interpersonal and organizational skills, with the ability to drive and implement ideas in a changing environment
• Excellent project management skills and the ability to coordinate and work on cross-group projects
• A problem solver – highly inventive thinker that will provide insightful, innovative solutions to any problem
• High-level English – including verbal skill.
Required Experience:5-6 שנים
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:מנהל מוצר
Job Scopes:משרה מלאה

מגדל מגייסת נציג/ת מכירות ביטוחי חיים ובריאות!

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מגדל ביטוח בפתח תקווה מגייסת נציג/ת מכירות טלפוניות של ביטוחי חיים ובריאות!
במסגרת התפקיד:
#יצירת קשר עם לידים פוטנציאליים מתוך מאגר רשומות רלוונטי והצעת מגוון ביטוחים ובראשם ביטוחי ריסק, חיים ובריאות.
# עבודה מול סוכני מגדל וממשקים שונים בחברה.
#סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת
# אפשרויות קידום ופיתוח
מוקד משפחתי, אוירה טובה, תנאים מעולים, תחרויות ופרסים!
דרישות התפקיד:# ניסיון בתפקידי מכירות טלפוניים- חובה.
# אוריינטציה מכירתית גבוהה
#יכולת שכנוע והתמודדות עם התנגדויות
#כושר ביטוי
#מוכוונות לעמידה ביעדים
# תודעת שירות
#יכולת עבודה עצמאית
# יכולת עבודה מול מס’ מערכות מחשב
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:טלמרקטינג, אנשי מכירות, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

דרושים אנשי/נשות מכירה

לפני 2 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לקבוצת קאופמן המובילה בתחום הריהוט יוקרה והלייף סטייל (ד"ר גב, נטוצי/ איטלסופה ועוד) דרושים אנשי/נשות מכירה לאולמות תצוגה ברחבי הארץ ועתודה ניהולית.
התפקיד כולל מכירת מגוון מוצרי החברה ללקוחות הקצה הנכנסים לחנות, ניהול מו"מ מול לקוחות וביצוע מעקב אחר הצעות מחיר!
עבודה 6 ימים בשבוע במשמרות
דרישות התפקיד:ניסיון במכירות - חובה!
ניסיון במכירות מורכבות וממושכות
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
זיקה לתחום העיצוב והיוקרה- יתרון
אסרטיביות, מכירתיות
יחסי אנוש טובים
הופעה ייצוגית.
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, יהודה ושומרון
תחומים:מוכר / מוכרת, מכירות פרונטלי, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

לרשת רמי לוי באריאל דרוש/ה פקיד/ת מחירים/שילוט

לפני 21 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לרשת רמי לוי באריאל דרוש/ה פקיד/ת מחירים
במסגרת התפקיד, אחריות על:
פיקוח על התמחור והשילוט באולם ובמדפים ותיקון תקלות.
בדיקת מבצעים עתידיים והכנת שילוט עבורם.
אחריות לעדכון מנהל מחלקה/מנהל אולם במבצעים/תגמולים עתידיים.
ביצוע סיורים יומיים באולם על מנת לוודא שהמוצרים מתומחרים ומשולטים.
דרישות התפקיד:העבודה במשרה מלאה
ניסיון בעבודת מחשב
זריזות ומוטיבציה גבוהה
עבודה קבועה במקום יציב
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:אריאל, מטה בנימין
תחומים:פקיד/ה, קלדן/ית, בק אופיס
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת חשבונות לקוחות זמני/ת עם אופציה!

לפני 25 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת הליסינג המובילה פריים ליס, מבית יבואנית הרכב קבוצת לובינסקי, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתחום הלקוחות והגבייה
תקן החלפה לחל"ד לחצי שנה עם אופציה לקבוע!
במסגרת התפקיד:
טיפול בהחזרי מס"ב באופן שוטף, יצירת קשר מול הלקוחות עד לקבלת התשלום המבוקש, התנהלות מול עורכי דין לגבי סטטוס גביה, ממשק עם לקוחות גדולים לגבי התשלומים אשר לא מתבצעים בהוראת קבע, התאמות של לקוחות והפקת קבלות לכספים שהועברו.
משרה מלאה, שעות עבודה- 8:00-17:00
תנאים מתגמלים למתאימים/ות, חדר אוכל, אירועי רווחה, אפשרויות קידום ועוד!
דרישות התפקיד:- ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה- חובה.
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2- חובה.
- מוסר עבודה, מחוייבות ואמינות, אסרטיביות ותודעה שירותית.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:הנהלת חשבונות, גבייה, Back Office - כספים
היקף המשרה:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"אנחנו מפרסמים בפורטל דרושים ותמיד מוצאים את העובדים המתאימים ביותר למשרות שלנו!"שני, מנהלת גיוס,קבוצת פל
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם