חפש משרות
סקטור: מסעדנות
קרא עוד...

דרושים בית קפה מוסקט

בית קפה באווירה כפרית קסומה המהווה מתחם בילוי מושלם: קסם של מקום קפה מוסקט - מציע תפריט חלבי המשלב מנות דגים איכותיות, ולצידו גם ארוחות צהריים עסקיות עם קינוחים מדהימים. מסביב תגלו חנויות יפהפיות מעיצוב הבית ועד לעיצוב בגדי נשים וילדים שממשיכות את האווירה הקסומה המשרה נינוחות וטעם של עוד...

לא נמצאו משרות פעילות עבור בית קפה מוסקט

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

secretary/office administrator

לפני 14 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
A. Stein - Regulatory Affairs Consulting Ltd. provides regulatory and clinical
consulting services to the medical device industry in Israel and abroad. We
are looking for a full time
secretary/office administrator.
Responsibilities include reception tasks, scheduling meetings and trips
(flights, hotels and car rentals)
Job Requirements:Skills required
- Preferably mother tongue English.
- Fluent Hebrew/English oral and written communication.
- Full familiarity with office applications (Word, Excel, Power Point, Outlook, etc.
- Knowledg
The e of Chashavshevet is preferred
- Good interpersonal skills.
- High level of organizational skills.
Come join us at a fun, young working environment.
office is located in Kfar-Saba.
Required Experience:ללא נסיון
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:מנהל/ת משרד, מזכיר/ה אנגלית, מנהל/ת אדמינסטרטיבית
Job Scopes:משרה מלאה

לאלקטרה דרושים/ות נציגי/ות שירות

לפני 17 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מקומות אחרונים להשלמת צוות מנצח!!! הצטרפו לנבחרת שלנו!
למרכז שליטה ובקרה בחב' אלקטרה הממוקם ברמת גן, פתח תקווה, נס ציונה.
דרושים תותחי שירות ותפעול!!!
תפעול לוגיסטי בשילוב טכנולוגיות חדשניות ומתן שירות למגוון לקוחות מובילים במשק וממשקים פנים ארגוניים
- תנאים מעולים
- ללא מרכזי הערכה!!
- עובדי אלקטרה מהיום הראשון!!
- סל רווחה מפנק
- אווירה משפחתית וסביבת עבודה מפנקת
- ארוחות מסובסדות
- שעות עבודה 7:30-16:45, אחת לחודש יום ו' 07:30-13:00, אפשרות לשעות נוספות
דרישות התפקיד:ניסיון במתן שירות ותפעול / אדמיניסטרציה
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:בק אופיס, פקיד/ה, קלדן/ית
היקף המשרה:משרה מלאה

דרוש/ה כלכלן/ית לחברת פיננסים בתל אביב

לפני 16 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה מובילה בת"א דרושים/ות מנהלי תיקי לקוחות
שכר בסיס 7,500+ בונוסים גבוהים !!
התפקיד כולל: עבודות ייעוץ פיננסי וכלכלי, כתיבת תכניות פיננסיות אופטימליות לצורכי מימון, ניתוח מידע כלכלי. עבודה מול קרנות בערבות המדינה והבנקים.
משרה מלאה, חמישה ימים בשבוע מ- 9:00 עד 18:00.
דרישות התפקיד:- בוגר/ת תואר ראשון בתחומי הכלכלה, מנהל עסקים.
- ידע כללי נרחב, רצון ויכולת ללמוד ולהעמיק באופן עצמאי.
- יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
- בקיאות בסביבת אופיס, בדגש על ידע באקסל.
- כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל-פה.
- שאפתן /ית, בעל /ת יחסי אנוש מעולים, ראש גדול.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז
תחומים:כלכלנים, מנהל השקעות / תיקים, Back Office - כספים
היקף המשרה:משרה מלאה
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"שווה להירשם! פורטל דרושים מככב אצלנו בכמות הגיוסים מתחילת השנה! מרוצים וממליצים מאוד!" אלינור, מחלקת גיוס, הדרכה ופיתוח הדרכה בפלאפון
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם