מודעת דרושים לדוגמא

אתם מחפשים לגייס עובדים לחברה; יש כבר תקציב לפרסום מודעה, המשרה הוגדרה והמגייסת יושבת ליד הטלפון מוכנה לזמן לראיון עבודה מועמדים פוטנציאלים. הדבר היחיד שמפריד ביניכם לבין העובד החדש זאת מודעת הדרושים שאותה צריך לכתוב בשביל שמחפשי עבודה ישלחו אליכם קורות חיים ואת תוכלו לבחור את הטובים ביותר. אז מה מבנה המודעה ולאיזה אלמנטים חשוב לשים לב?

 

מבנה מודעת דרושים:     

 

 

בחלק הראשון - כדאי לספר בכמה מילים על החברה המגייסת ובפסקה נפרדת על מהות התפקיד.  

 

זה המקום שלכם להציג את החברה, את היתרונות שלה ובעצם את כל הסיבות מדוע מחפש העבודה צריך לשלוח קורות חיים אליכם ולמה מי שישלח אליכם קורות חיים הוא כנראה גם הטוב ביותר.  זה גם החלק שבו ניתן להציג את עיקרי הפעילות של החברה, את נקודות החוזקה שלה ואת מוקדי המשיכה שלה - הכל כמובן תלוי במידת ההיכרות של השוק עם הפעילות ועם סביבת העבודה של החברה שלכם. במידה ואתם חברה מפורסמת כמו "גוגל" או "טבע" אז ברור שאין צורך להציג את החברה וצריך רק לציין את שם החברה ולהתמקד יותר בהטבות שעובד חברה מקבל. ואם לעומת זאת מדובר בחברה קטנה או סטארטאפ, אז כדאי להקדיש שורה לנושא של תחום הפעילות שלכם ואופי החברה.   

 

בחלק השני - דרישות התפקיד, מקובל לציין מה הדרישות שלכם מהמועמד בנקודות.   

 

כדאי להתייחס להשכלה המבוקשת, למידת הנסיון בתחום ולהזכיר גם כן בנקודות נושאים נוספים שאם המועמד בקיא בהם, יהוו יתרון בקבלה שלו לעבודה. רצוי לעשות את דרישות התפקיד רחבות ככל הניתן, בכדי שכמה שיותר מועמדים יפנו אליכם בעקבות מודעת הדרושים, אך זו זמנית לא רחבות מדיי כי אין שום סיבה שתבזבזו את הזמן שלכם ואת הזמן של המועמדים שאינם מתאימים בעליל לדרישות התפקיד. 

 

בחלק הזה ניתן גם לציין דרישות מיוחדות שהמועמד צריך לעמוד בהן, כדוגמת ידיעת שפות ברמה גבוהה או מוכנות לצאת לנסיעות תכופות לחו"ל וכדומה.. 
אך זכרו שלא להגזים בכמות הדרישות בכדי לא לצמצם את מאגר המועמדים שבכלל יפנו אליכם, יותר מדיי.    

 

לחצו כאן מחפשים עובדים? אם אתם מעסיקים המחפשים כוח אדם איכותי -