אוהבים אנשים: משפחת תקשוב

חשבנו שחברה שמונה כ- 8,000 עובדים לא יכולה להיות חמימה ומשפחתית, אז חשבנו...

התבדנו מייד כי אי אפשר לפספס את האווירה החמה והמאפשרת במוקדי תקשוב! 

אז, איך הם עושים את זה ומדוע הם מתעקשים על הגדרתם כ'משפחה גדולה ומאושרת'?

 

 

אווירה משפחתית - תקשוב

 

'תקשוב' היא חברת השרות הגדולה והמובילה, שמפעילה מוקדי שרות, מכירה, מידע ותמיכה ללקוחות רבים ובתחומים שונים במשק הישראלי מצפון ועד לדרום הארץ, כדוגמת קופות חולים, רשויות מקומיות, רשויות ממשלתיות וחברות וארגונים גדולים ופרטיים.

 

אנשים, אנשים ואנשים

 

"הכל מתחיל בתקשורת טובה" זה הסלוגן של חברת תקשוב ואכן אי אפשר לפספס את זה שהדבר שהכי חשוב כאן זה האנשים, אחרת איך ניתן להסביר את התנאים והחמימות שעוטפים כאן את העובדים? מיד כשנכנסים למשרדי החברה מרגישים בהווי המיוחד שמאופיין  בדינמיות, רוח צעירה ואופטימית ופתיחות. וזה ממשיך גם בתנאים המוצעים לעובדים בחברה כדוגמת מענק כספי של 5,000 ₪ לאחר שנת עבודה ראשונה, הארכת שעת ההנקה לאימהות אחרי לידה, הטבות מיוחדות ברשתות שיווק מובילות, ביטוח בריאות, בונוסים ומענק סטודנטים (לעובדים מעל 60% משרה) לאחר שנה וחצי ועוד.

 

כדי לשמר את מצב הרוח המרומם של העובדים, בתקשוב דואגים לארגן גם אירועים משמחים ומגבשים למקסם את חווית העובד. האירוע הקרוב הבא הוא משתה פורים בגני התערוכה, כולל הופעת אמן ומתנות!

 

 

מקצועיות, קידום ותרומה לקהילה

 

על מנת לשמור על רמת מקצועיות גבוהה של העובדים ישנן הכשרות מעשירות לפי תחומי העיסוק של הלקוח, כמו למשל בנקאות, שוק ההשקעות וכדומה. העובדים המשתייכים למוקד בנושא מסוים  לומדים את הנושא לעומק ובצורה מעניינת ומקצועית. עובדים שמשקיעים זוכים להערכה ולקידום (85% מהצוות הניהולי!) כי בתקשוב דוגלים בקידום ולכן יש גם אופציות שונות להתקדם לתפקידי ניהול, כספים הדרכה וכדומה. תכנית ההכשרה לעתודה ניהולית לבעלי פוטנציאל פתוחה אף היא בפני עובדי תקשוב.

 

בנוסף, תקשוב זכתה בפרסים רבים כתורמים לקהילה והיא מתהדרת בגיוון תעסוקתי, בתקשוב עובדים למעלה מ- 500 עובדים עם מוגבלות ומקיימת שיתופי פעולה עם עמותות שונות ומגוונות.

 

 

מי קהל היעד ומה בכלל עושים בעבודה?

 

תקשוב פותחת את שעריה בפני כולם כמובן, כולל חיילים משוחררים, סטודנטים, הורים ואף פנסיונרים. העבודה במשמרות וקיימת אפשרות לעבוד במשרת אם מאפשרת גמישות מקסימלית לכולם.

 

תקשוב מציעה מגוון משרות- נציגי שרות, נציגי מכירה, תמיכה טכנית, מידע ונציגי צ'אט ואינטרנט, בק אופיס וכד'. אין צורך בניסיון או ידע בתחום הספציפי כיוון שההכשרה ניתנת במקום לפי אופי המוקד הספציפי, כל מה שנדרש הוא ידע בסיסי במחשבים, יכולת ניהול שיחה שוטפת ואהבת אדם!

 

אז כל הטוב הזה מוצע לכם ברחבי הארץ, לא תיקחו???

 

קרדיט תמונות: shutterstock