איך לנהל עובדים מרחוק?

עבודה מהבית הפכה להיות מאוד פופלרית, אם זה באופן מלא או היברדי. עובדה זו מעלה את השאלה איך לנהל עובדים מרחוק? האם משהו באופן הגדרת המשימות וניהול הזמן משתנה? מנטורית דרושים IL ויועצת הקריירה, רויטל אליאס מסבירה מהי הדרך הנכונה לכך

 

איך להתנהל נכון מול עובדים, כשהם עובדים מהבית?

 

קבלו כמה טיפים פשוטים:

כדי שהעובדים ישמרו על שגרת עבודה גם יעילה וגם בריאה...

כלל ראשון תדאגו לאספקה! מומלץ בחום שהעובדים יקבלו את כל הציוד שהם  צריכים לעבודה גם מהבית.

שמרו על קשר מרחוק בכל מחיר - תקשורת עם שקיפות מלאה תשמור על Engagement בריא מול העובדים ותאפשר לכם להתעניין גם בנושאים אישיים שלא קשורים לעבודה.

תנו כבוד ללו"ז-

הגדירו היטב את המשימות מול העובדים ומתי בדיוק הן צריכות להסתיים. לוח הזמנים חשוב לתפקוד תקין שלכם וגם של העובדים שלכם מהבית.

זרקו את השעות לפח-

מה שצריך לעניין אתכם בתור מעסיקים הוא האם המשימות נעשו? ואם עשו אותם טוב? בחנו את העובדים לפי התפוקה ולא לפי שעות העבודה. ככה תתמרצו אותם לעבוד טוב יותר ומהר יותר.

הורידו את האחריות מכם-

תנו לעובדים שלכם אמון וקרדיט וככה תשמרו עליהם רתומים ומחויבים להצלחת החברה.

אל תשכחו ליהנות-

תדאגו למפגשי צוות, ימי כיף, שיחות "אחד על אחד"